ÎNTREBARI FRECVENTE
Avocații biroului dvs. sunt membri în Baroul Timișoara?
Da, avocații care își desfășoară activitatea în cadrul biroului nostru sunt membri ai Baroului Timișoara – Uniunea Națională a Barourilor din România.
La ce instanțe aveți dreptul să puneți concluzii?
Avocații noștri au dreptul de a pune concluzii la toate instanțele din România , indiferent de nivelul de jurisdicție sau de teritorialitate, cât și în țările CE.
Firma noastră are câțiva parteneri de afaceri care au ramas datori. Ne puteți ajuta?
Da, vă putem sprijini în recuperarea datoriilor, atât pe etape cât și ca procedură globală. Astfel, vă putem asista sau reprezenta în oricare din fazele procesuale: obținere titlu, investire cu formula executorie, asistență la executarea silită, operațiuni fiduciare cu sumele obținute din executarea silită sau putem prelua întregul caz de la început, incluzând aici și identificarea surselor de recuperare a datoriei și derularea întregii proceduri până la încasarea sumelor din executarea silită.
Aș dori să știu dacă aveți posibilitatea de a mă sfătui cu dvs. la încheierea unui contract de vânzare-cumpărare a unui imobil.
Da, avocații noștri vă pot ajuta. În acest sens, ne putem întâlni împreună cu persoanele de la care doriți să cumpărați imobilul (teren, construcție) pentru a studia actele imobilului. Dacă doriți, vă putem ajuta în diminuarea costurilor legate de această tranzacție prin redactarea contractului de vânzare cumpărare și prin recomandarea unui notar cu care societatea noastră de avocatură are relații de colaborare. Notarul are posibilitatea de a aplica o reducere a onorariului perceput pentru autentificarea actelor redactate de societatea noastră.
Aș dori să demarez o relație de durată cu biroul dumneavoastră. Mai precis, doresc să preluați o parte din operațiunile firmei noastre, mai ales cele legate de urmărirea modului în care se deruleaza relațiile cu partenerii noștri contractuali. Ne puteți ajuta?
Biroul nostru are o politică de fidelizare a clienților. În virtutea acesteia, vă putem oferi serviciile noastre de urmărire a derulării contractelor, incluzând aici corespondența la scadență, urmărirea încasărilor contractuale, “stimularea” datornicilor, analiza gradului de risc al partenerului firmei dumneavoastră și, evident, consilierea la întocmirea documentelor interne ale firmei precum și documentelor contractuale și de garanție.
Ce documente sunt necesare pentru înființarea unei societăți comerciale?
Pentru înființarea unei societăți comerciale sunt necesare, în primul rând, actele de identitate sau de înregistrare ale asociaților sau acționarilor. Anterior demarării procedurii de înregistrare se va obține o rezervare a numelui firmei ce urmează a fi înființată, de la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Ministerul Justiției. Apoi, în funcție de tipul de societate pe care doriți să o înființați, se redactează Statutul sau Actul Constitutiv.
În cazul în care am nevoie de un avocat dar nu sunt din Timișoara mă puteți ajuta?
Da. În această situație, fie unul dintre avocații noștri se deplasează unde este nevoie, fie se va proceda la încheierea contractului de asistență juridică prin poștă sau fax, astfel încât interesele dumneavoastră vor fi protejate în cel mai bun mod și cu reducerea la minim a cheltuielilor de logistică.